Hoi allemaal - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Sanne Boer - WaarBenJij.nu Hoi allemaal - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Sanne Boer - WaarBenJij.nu

Hoi allemaal

Door: deboersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 Oktober 2010 | Nederland, Wageningen

Gisteren ben ik naar Den Haag geweest voor mijn visum. Ik heb daar geleerd dat als je kaartjes met een routebeschrijving klein uitprint, dit niet automatisch betekend dat de afstand die je moet lopen ook korter wordt. Bovendien betekent het niet dat je aan andere onbekenden in de stad kunt uitleggen waar de Mauritskade is. Helaas dacht ik dat beide wel zouden werken, dus behalve een mooie stadswandeling langs heel veel ambassades heb ik er ook nog voor gezorgd dat een mevrouw (op leeftijd) behoorlijk moet zijn verdwaald na mijn aanwijzingen. Aan de andere kant, nu heeft die mevrouw ook een leuke stadswandeling gehad, wie wil nu niet langs ‘het genootschap tegen massavernietigingswapens’ lopen, knipogen naar de militairen bij het VN-kantoor of stiekem naar binnen gluren bij de Cubaanse ambassade.

Bij mijn afscheidsfeestje hoorde ik al dat er mensen waren die dit weekend een mailtje hadden gehad dat ik een nieuw stuk had geplaatst op mijn blog, maar dat ze dat niet konden vinden. Dat klopte ook wel een beetje, toen ik bij mijn ouders was heb ik mijn moeder namelijk een cursus ‘stukjes-op-mijn-waarbenjij.nu-site-plaatsen-en-weghalen’ gegeven. Ik hoef dan, als ik straks in Rwanda ben, mijn stukjes alleen nog maar naar Friesland te e-mailen. Mijn moeder kan ze dan online zetten. Overigens heb ik wel ontdekt dat ik jullie reacties gewoon krijg, via mijn hotmailadres ontvang ik automatisch een berichtje als er iets is geplaatst en de tekst zit dan al gewoon in mijn mailtje :D, leuk hè! Natuurlijk mogen jullie ook gewone mailtjes sturen hoor, maar probeer dan mijn hotmailadres te gebruiken want ik kan waarschijnlijk niet in mijn webmail. Die mailbox krijg ik niet geïnstalleerd op mijn telefoon.

Hopelijk tot gauw vanuit Rwanda, aan mijn visum en het superleuke/gezellige (bedankt dat jullie er waren!) afscheidsfeestje zal het in ieder geval niet liggen.

Groetjes vanuit het Forum in Wageningen,
Sanne

  • 15 Oktober 2010 - 13:24

    Buurman:

    Dag Sanne, heb een goede vlucht! Geniet van elk moment daar! We zien je weer terug over 3 maandjes!

    Buur

  • 15 Oktober 2010 - 16:06

    Sanne L:

    Hey Sanne, een heel goede reis morgen. Ik kijk uit naar wat je allemaal te vertellen hebt over je belevenissen daar!

  • 15 Oktober 2010 - 18:36

    Sanne:

    komt goed :). jullie een fijne kerst alvast!!!

    groetjes!!!

  • 19 Oktober 2010 - 14:47

    Guest:

    veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 85922

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 30 Juli 2015

Burundi

10 Mei 2012 - 06 Augustus 2012

Rwanda 2.0

16 Oktober 2010 - 16 Januari 2011

Op stage

Landen bezocht: