Rwanda 2.0 - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Sanne Boer - WaarBenJij.nu Rwanda 2.0 - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Sanne Boer - WaarBenJij.nu

Rwanda 2.0

Door: deboersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 April 2012 | Nederland, Wageningen

Hoi allemaal,

Na een paar maanden werken bij de post verscheen er vrijdag ineens een lichtpuntje aan de hemel. Een huisgenoot vertelde dat hij iemand kende die misschien nog een baantje in Rwanda zou hebben. Maandag heb ik een heel leuk gesprek gehad, en tot mijn eigen grote verbazing is het mij een grote eer hier te mogen melden:

OVER EEN MAAND BEN IK WEER TERUG IN RWANDA!!!!

Dit keer in het kader van koffie. Wat precies mijn taken zullen zijn is nog een klein beetje een verrassing, maar het interviewen van koffieboeren zal in ieder geval een belangrijk onderdeel vormen.

Kortom: werk aan de winkel en stapels informatie lezen zodat de wereld kan blijven genieten van Rwandese koffie!

Groetjes!
Sanne

  • 17 April 2012 - 18:57

    Jan-Yme:

    Waaaauw Sanne!!! Dat is echt ontzettend goed nieuws! Hoe gaan dit keer je faciliteiten zijn? Over een maand ook gewoon al. Ongelovelijk.

    Is het een bedrijf, is het een onderzoeksbureau? Vertel meer :) Ik wil alles weten.

    Ik ben ontzettend blij voor je. Ga je ook metteen een boek schrijven over het land? Ik denk dat je je straks met recht deskundige mag noemen ;) Nee nu even zonder gekheid, hoe lang ga je daar zijn?

    Groetjes,

  • 17 April 2012 - 19:21

    Kirsten:

    Waaaauw wat gaaf! Heerlijk hee weer terug :) Succes met alle voorbereidingen!

  • 17 April 2012 - 20:07

    Jantsje Fleer:

    Wat hartstikke leuk voor je! Ik hoop dat het goed bevalt, en al vast een goede reis gewenst!

  • 17 April 2012 - 21:26

    Els:

    Wat tof Sanne, echt leuk voor je dat het door gaat!! yeay ;-)

  • 18 April 2012 - 04:40

    Gerda:

    Cool:)
    Tot snel dan!

  • 18 April 2012 - 08:40

    Nicolien:

    Wauw Sanne!!!! Wat leuk/bijzonder/goed/geweldig!!!! Een onverwachte verrassing, maar echt super!!! Ben echt blij voor je:D (voor ons wat minder, want dan ben je wel weer een btje ver weg:P)

    Ben echt benieuwd naar de verdere details!!

    x

  • 18 April 2012 - 18:50

    Katinka:

    oh meis!!
    Heerlijk! Super nieuws! En gaaf!!!!!

    Ben heel blij voor je!
    xxxx!

  • 20 April 2012 - 09:29

    Omaboijl:



    hoi sanne
    het is vandaag mooi weer
    wensje veel plezier in rwande
    eengoede vlucht gewenst
    groetoma

  • 02 Mei 2012 - 19:53

    Minke Wuis:

    Hoi Sanne,

    Nog een weekje. Spannend hoor en wat ontzettend gaaf dat je weer terug mag naar Rwanda! Ik wil je alvast heel veel plezier & succes daar wensen.

    Liebe Grüsse aus Wien,
    Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Sanne

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 86014

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 30 Juli 2015

Burundi

10 Mei 2012 - 06 Augustus 2012

Rwanda 2.0

16 Oktober 2010 - 16 Januari 2011

Op stage

Landen bezocht: